El tema ja està sonant a totes les ràdios i s’està col·locant al capdamunt de països com Estats Units, Noruega, Holanda o Canadà, entre molts altres. No és cap senzill de promoció d'un nou àlbum. Simplement és una cançó per tornar a posar el nom de Coldplay en boca de tots, a punt de començar un estiu ple de concerts. Una mostra més que cal saber-se vendre en aquest difícil món de la música. Precisament qui vendrà aquesta cançó, Every Teardrop is a Waterfall, serà Itunes. La banda britànica ha anat posant els enllaços d'allà on es podrà adquirir la nova cançó a cada país, no serà però fins la mitja nit de demà diumenge. Mentrestant, si sou extraterrestres que encara no havíeu sentit la nova cançó de Coldplay, aquí la teniu:
dissabte, 4 de juny del 2011
Coldplay de la Noche
Torna Coldplay. Després de 3 anys en silenci la banda anglesa torna amb polèmica. Gràcies a una campanya de màrqueting brutal, tot el món ja ha sentit la nova cançó de Chris Martín i els seus. El tema es titula “Every Teardrop is a Waterfall" i va veure la llum tot just ahir. El retorn de Coldplay comença amb un clar homenatge a Ritmo de la Noche de Mystic. No, no és un plagi, tot i que molts (ignorants) s'hagin afanyat a dir-ho. Els acords del nou tema dels de Chris Martin estan basats en I Go to Rio, d'Adrienne Adnerson i Peter Allen, que va sortir l'any 1976. Per aquesta raó, els seus noms apareixen en els crèdits de la composició del nou tema del grup britànic.
Etiquetes de comentaris:
Chris Martin,
Coldplay,
Every Teardrop is a Waterfall,
Peter Allen,
Ritmo de la noche
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Ni homenatge ni polles! PLAGI, amb 5 lletres!!!
ResponEliminaI sense la gràcia del "Ritmo de la noche"...
ResponEliminaQue s'agafin un parell d'anys sabàtics!!! I quan tornin, els esperarem!!!
ResponEliminaP L A G I ! ! !