dilluns, 7 de febrer del 2011

La lluita de la setmana


M'ha agradat: Aconseguir una firma de Víctor Valdés i fer feliç a algú...
No m'ha agradat: ...que ningú em foti regals d'aquests

M'ha agradat: veure com alguns periodistes encara creuen en el que fan i informen del que passa a Egipte.
No m'ha agradat: La Vanguardia enviant Pilar Rahola a Egipte...calia?

M'ha agradat: que un tweet meu surti al diari ARA, és una tonteria però em va sorprendre...
No m'ha agradat: ...que el cognom estés mal escrit, un clàssic.

M'ha agradat: Leo Messi, Leo Messi, Leo Messi.
No m'ha agradat: L'Atlètic de Madrid...és incapaç de tenir un any mínimament regular.

M'ha agradat: El començament del sis nacions...
No m'ha agradat: ...que a Irlanda li costés tant guanyar a Itàlia.

M'ha agradat: la victòria del Liverpool al camp del Chelsea...
No m'ha agradat: ...veure a Torres de blau.

M'ha agradat: la Caída de los Gigantes de Ken Follet millora per moments...
No m'ha agradat: ...pot ser més incomode de portar a sobre?

M'ha agradat: l'aparició estelar de Quim Monzó al Twitter.
No m'ha agradat:...que ell mateix digui que marxarà d'aquí poc d'aquesta xarxa social.

M'ha agradat: el festival BCNegra
No m'ha agradat: no poder entrar a la conferència del Juez Garzón.

M'ha agradat: conèixer un personatge com Huma Pradesh...
No m'ha agradat: ...que aquestes persones no tinguin la repercussió social que té altre gent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada