dilluns, 14 de març del 2011

La lluita de la setmana


M’ha agradat: l’article Raúl, ciudadano feliz de El País, i en definitiva, la seva nova secció d’esports...
No m’ha agradat: ...que reflexions com la de Ramon Besa i companyia no tinguin espai en altres mitjans.

M’ha agradat: el mini concert de Joan Masdéu a una petita galeria de Ciutat Vella...
No m’ha agradat: ...que tan poca gent compartís el concert.

M’ha agradat: El joc del Barça a Sevilla, demostrant, un cop més, qui és el millor equip del món...
No m’ha agradat: Pérez Lasa.

M’ha agradat: El videoclip d’Aniversari, el primer senzill del nou àlbum de Manel...
No m’ha agradat: ...els interrogants de l’historia. Ella mort? El detectiu descobreix la veritat?

M’ha agradat: Descobrir com construeixen els edificis els japonesos...
No m’ha agradat: ...que hagi de ser a costa d’un terratrèmol i un tsunami.

M’ha agradat: Veure com els més estrictes se’ls hi cau la careta de tant en tant...
No m’ha agradat: ...que aquestes coses, com amb la corrupció, no facin obrir els ulls de la gent.

M'ha agradat: 10 milles per veure una bona armadura...
No m'ha agradat:...saber que sortirà gent donant per acabats els Manel.

M’ha agradat: Com la gent de El món a Rac1 va reaccionar i cobrir el terratrèmol...
No m’ha agradat: ...que altres mitjans de la mateixa “talla” no fessin el mateix.

M’ha agradat: un simple diumenge assolellat...
No m’ha agradat: ...un simple dissabte plujós

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada