diumenge, 20 de març del 2011

La lluita de la setmana


M'ha agradat: La reacció del poble japonès després de la catàstrofe...
No m'ha agradat: ...les notícies negatives que van arriban del país nipó.

M'ha agradat: Que l'operació a Abidal anés bé...
No m'ha agradat: ...que gent que passa pel mateix que el francès no tingui el suport que té ell.

M'ha agradat: El nou disc de Manel, 10 milles per veure una bona armadura...
No m'ha agradat: ...no saber ja que és més mainstream, si admirar-los o criticar-los.

M'ha agradat: L'àvia Remei i les seves receptes...
No m'ha agradat: ...que no ens portés res per provar.

M'ha agradat: Buscounviaje.com
No m'ha agradat: ...no tenir temps per plantejar-me fer un llarg viatge.

M'ha agradat: que comenci la primavera...
No m'ha agradat: ...que ara tothom recordarà al Facebook aquella cançó de la Primavera Trompetera. N'hi ha més sobre la primavera.

M'ha agradat: la marxa d'Eduardo Inda de la direcció del diari Marca...
No m'ha agradat: ...que el que vingui pot ser pitjor.

M'ha agradat: que el món reaccioni amb el que està passant a Líbia...
No m'ha agradat: ...saber que acabaran pagant justos per pecadors.

M'ha agradat: i comença a ser un clàssic ja, l'article de Lluís Gavaldà al Criatures de l'ARA...
No m'ha agradat: ...l'article relacionant el suposat dòping dels jugadors del Barça amb el tumor al fetge d'Abidal.

M'ha agradat: el sorteig de Champions...
No m'ha agradat: ...la UEFA, no deixant sortir els jugadors del Madrid amb samarretes de recolzament a Abidal

1 comentari:

  1. Sigui mainstream o no, vull per als Manel el mateix destí que per als responsables de la hipotètica desaparició de Cacaolat: una mort lenta, dolorosa i desagradable.
    Leandre

    ResponElimina