dilluns, 28 de març del 2011

La lluita de la setmana


M'ha agradat: Madrid...
No m'ha agradat: ...tanta gent a Madrid.

M'ha agradat: que Abidal ja estigui a casa seva...
No m'ha agradat: ...el cas de la lesió de Puyol, s'està portant de manera secreta i sembla que va per llarg.

M'ha agradat: Casa Paco,Terracita Anton Martín y Ese Bar de Tirso que te gusta tanto a tí...
No m'ha agradat: ...ha faltat Siroco.

M'ha agradat: Un article sobre el Japó de Xavier Azkargorta a La Vanguardia...
No m'ha agradat: ...els nivells de Fukushima, bastant superiors als que ens estan venent.

M'ha agradat: El Prado i el Reina Sofia...
No m'ha agradat: ...veure el metro que tenen a Madrid i el que tenim nosaltres.

M'ha agradat: Que Llauradó no hagi guanyat les eleccions de la Federació Catalana...
No m'ha agradat: ...un cap de setmana sense futbol.

M'ha agradat: El Café Gijón, La Dolores, el Mercado de San Miguel o la Chocolatería Sán Ginés...
No m'ha agradat: ...els preus del primer. Molt mític, també pels preus.

M'ha agradat: Que s'inauguri l'Espai del Peix a Palamós...
No m'ha agradat: ...que es faci abans d'eleccions i a corre cuita.

M'ha agradat: El museu dels invents de Barcelona...
No m'ha agradat: ...que la realitat sigui que cada cop menys gent s'arrisca i el seu desig sigui ser funcionari. 

M'ha agradat: veure el mític Segador d'Enric Juliana de La Vanguardia...
No m'ha agradat: ...que no m'hagués parlat com ho fa amb ell.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada