diumenge, 27 de desembre del 2020

La lluita de la setmana



M’ha agradat: la nova cançó de Coldplay, Flags... 
No m’ha agradat: ...Nadal i tots aquests dies. Festival de la hipocresia. 

M’ha agradat: L’arribada de la vacuna del Covid... 
No m’ha agradat: ...que les úniques caixes de vacunes que han arribat amb bandera son les espanyoles. Altra cop el “no nacionalisme” espanyol. 

M’ha agradat: Alice in the Borderline. Brutal. Un 10. Si us plau, mireu-la. 
No m’ha agradat: ...les tardes sense Quina, es fan eternes. 

M’ha agradat: els canelons (de la meva àvia). 
No m’ha agradat: el cava. Cada any crec que en bec menys. No us passa? 

M'ha agradat: Que descobreixin una botiga restaurant a Pompeya de fa anys i panys. (Ho sento però almenys havia de posar una bona noticia)
No m'ha agradat:...que tardarem anys a poder-la visitar.

M’ha agradat: Que TV3 sigui líder per 11 any consecutiu a Catalunya. Se’ns dubte una molt bona notícia per una molt bona televisió autonòmica que cada cop té menys recursos... 
No m’ha agradat: ...que la seguiran, criticant amb o sense recursos, precisament aquells qui no la veuen i qui la voldria tancada. 

M'ha agradat: Aquesta carta que va arribar a Palamós amb data de 25 de Juliol de 1962. 
No m'ha agradat: Per què no venen famosos com els que venien abans a Palamós? 

M'ha agradat: Seguir cagant el Tió. Realment mantenir aquesta tradició és el millor que fem com a poble...
No m'ha agradat:...que el català només el parli el 30% de la població. Realment es mort davant nostre un idioma, i és el nostre. 

M’ha agradat: Que Notre Dame faci un concert, per petit que sigui, després de l’incendi del 2019... 
No m’ha agradat: ...el tancament de la Cerdanya i el Ripollès a les portes del Nadal amb tot el que comporta per empresaris etc. Anem tard, algú m’ho explica? 

M’ha agradat: Que Messi doni entrevistes, en concret amb Évole aquesta setmana... 
No m’ha agradat:...que no digui res de nou. 

M’ha agradat: Per fi hi ha acord entre EU i Regne Unit... 
No m’ha agradat: ...el discurs del Rei. Com sempre, prescindible, buit i nacionalista. Un rei que aixeca el dit als seus ciutadans no mereix la seva atenció. 

M’ha agradat: Jamie Cullum, Andrea Motis animant-se a fer cançons de Nadal o els 350 cantaires projectats a Santa Maria del Mar per cantar el Messies de Händel...
No m’ha agradat: ...sabrem compensar als músics tot el que ens estan donant durant la pandèmia? Jo crec que no. 

M’ha agradat: l’aposta de Disney + pel català com a idioma...
No m’ha agradat: ...que sigui una excepció entre les diferents plataformes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada