diumenge, 10 de gener del 2021

La lluita de la setmana




M’ha agradat
: Que Bèlgica ha denegat per tercera vegada l’euroordre per Jordi Puig... 
No m’ha agradat: ...que la Justicia espanyola, i Espanya, no faran autocrítica. 

M’ha agradat: que nevi... 
No m’ha agradat: ...que la neu converteixi aquest país en un caos. 

M’ha agradat: “Call me by your name”. Excel·lent Timotheé Chalamet en un paper gens fàcil. Se’ns dubte un actor a tenir en compte... 
No m’ha agradat: ...la pel·lícula podria durar 30 minuts menys. 

M’ha agradat: Que el Cornellà hagi eliminat a l’Atlético de Madrid a la Copa... 
No m’ha agradat: ...la poca repercussió que ha tingut aquest fet. Barça i Madrid ho amaguen tot. 

M’ha agradat: L’assalt al Capitoli. Estats Units era l’únic país en que Estats Units no havia fet un cop d’estat... 
No m’ha agradat: ...que com els assaltants no ho paguin a Espanya més d’un en prendrà nota. 

M’ha agradat: Que Twitter ha suspès el perfil de Donald Trump... 
No m’ha agradat: ...que el Trumpisme està per sobre de Donald Trump i continuarà.  

M’ha agradat: Pedri. L’antifutbolista modern. No és el més ràpid, ni el més fort, ni el més guapo, ni el més tatuat. El nou Iniesta... 
No m’ha agradat: ...aviam si construïm el futur de l’equip al seu voltant. 

M’ha agradat: Un Camell d’Orient, de Manel. La nadala que ha de sonar el dia de Reis... 
No m’ha agradat: ...els Reis que hem viscut el 2021. Que sigui l’última vegada que els nens ho viuen així. 

M’ha agradat: Que la justícia britànica no hagi entregat a Julian Assage als Estats Units... 
No m’ha agradat: ...que Assange morirà sense posar un peu als Estats Units. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada