dilluns, 20 de febrer del 2023

La lluita de la setmana



M’ha agradat: Que el Congrés hagi aprovat la llei Trans i de l’abortament…
No m’ha agradat: …que quan mani els altres faran la seva llei completament diferent.

M’ha agradat: The Banshees of Ishirein, aneu-la a veure, per favorT. En parlo aquí
No m’ha agradat: ...que pel·lícules així siguin alternatives, o difícils de trobar en cinemes.

M’ha agradat: El Carnaval de Palamós...
No m’ha agradat: ...la ressaca que comporta en tots els nivells.

M’ha agradat: l’Arsenal – City de Premier de dimecres passat...
No m’ha agradat: ...els partits de Champions. Aborridots.

M'ha agradat: Que es foti al carrer als inèptes que corren per Renfe, Adif i totes les empreses públiques d'Espanya...
No m'ha agradat:...que arribin a passar aquest tipus de coses és gairebé de tercer món. El sistema radial de trens en general hauria de fer dimitir moooolta gent. 

M’ha agradat: veure la solidaritat amb el terratrèmol de Turquia i Siria. Encara queda bona gent al món...
No m’ha agradat: ...saber que d’aquí 10 dies ni se’n parlarà. 

M’ha agradat: Les Folloneres. Aguantar un Carnaval a tope no és fàcil. Olé per elles. 
No m’ha agradat: ...Divendres a la tarda el centre de Palamós mort. 0 implicació del poble. En realitat, aquest carnaval de Palamós, necessitaria una sacsejada.

M’ha agradat: Que surti la merda de Can Barça...
No m’ha agradat: ...que els hi donem carnassa a la prensa de Madrid quan ells no tenen collons de remoure la dels seus clubs.

M’ha agradat: els Showboys, bona idea, bona resolució i una bona reina.
No m’ha agradat: ...si volguéssim seriem la hòstia.

M’ha agradat: La barreja Kusama + Paris + Louis Voitton. I a Londres s'hi ha afegit Harrods...
No m’ha agradat: ...que més marques (i governs) no vegin que l’art és necessari i ben fet et pot donar repercussió.

M’ha agradat: Escòcia guanyant Gal·les en el Sis Nacions, erigint-se com a candidata al torneig...
No m’ha agradat: ...que té un calendari complicat. Creuem els dits.

M’ha agradat: L’actuació de les Ninfes diumenge a la nit. Professores, dentistes, en general noies normals que ballen com ballarines (que jo sàpiga no n'hi ha cap) Chapeau Chaplins...de cine! 
No m’ha agradat: ...que no hi hagi diferents categories per donar premiTs el diumenge. Temes econòmics, suposo.

M'ha agradat: Que es comenci a remoure la merda d'alguns futbolistes, autèntics disminuïts psíquics, elevats a ídols i rols de la societat...
No m'ha agradat: ...que algunes periodistes expliquen només una part de l'història i no tota. Dit això, fot fàstic el masclisme imperant en el món del futbol...i en el món en general. 
 
M’ha agradat: La visita de Biden a Ucraina...
No m’ha agradat: ...que no s’hi acabin de posar del tot els americans.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada