dimarts, 7 de març del 2023

La lluita de la setmana



M’ha agradat: que torni la F1...
No m’ha agradat: ...que no em miro una carrera sencera, ni de miracle.

M’ha agradat: La cursa de les dones de Calonge...
No m’ha agradat: ...que a Palamós no es facin coses d’aquestes.

M’ha agradat: El bon temps i solet del cap de setmana...
No m’ha agradat: ...que no plogui. Els pantans estan buits i això va a pitjor.

M’ha agradat: Aquest vídeo d’aquest home vidu ballant davant de la seva dona difunta. Al principi pensava que era un notes, però la reacció de tots ballant em reconcilia amb la Humanitat...
No m’ha agradat: ...anar a enterro aquest cap de setmana. Per desgràcia, només queda compartir la tristesa amb els familiars.

M’ha agradat: saber que en qüestions d’igualtat, a Catalunya estem al top10...
No m’ha agradat: ...que amb l’arribada del 8 de Març es parla d’Igualtat però dura una setmana. Un perill “folkloritzar” el tema només una setmana a l’any, com si fos Sant Jordi. És un tema massa seriós.

M’ha agradat: La història de la Pedra del Destí escocesa torna a la primera línia mediàtica amb la coronació de Carles III...
No m’ha agradat: ...No us cansa que la Llei de “Solo sí es sí” no tiri endavant?

M’ha agradat: Suïssa dient-li a Toblerone que tregui el Mont Cerví del seu logo. Si marxes del país, no et quedes ni amb la silueta de les muntanyes. Aquesta és l’actitud...
No m’ha agradat: ...que la Policia saquegi a immigrants. Vivim en un món de merda.

M’ha agradat: El palamosí Adel Mechaal, plata als 3000 metres a l’europeu d’Istambul...
No m’ha agradat: ...amb Jakob Ingebrigtsen corrent, serà difícil guanyar l’or algun cop.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada